niedziela, 10 lipca 2011

Ona i jej pytania.

Oto jest pytanie, pisac bloga czy nie? troche mi juz lat minelo na tym swiecie, ale nie myslcie, ze niewiadomo ile, tylko 25, albo aż. Zalezy jak spojrzeć. Moze i zaczne troche skrobac, kto wie, moze mam ukryty talent...podobno internet jest przyszloscia, nawet praca dla humanistów bedzie w internecie, tak wyczytalam :) to sie chyba skusze :Dtylko o czym mam pisac? chyba, o rzeczywistosci, bo ona jest najlepszym tematem i pewnie dorzuce troche filmowej tematyki, bo lubie ją!Ostatnio zastanawialam sie, co ksztaltuje czlowieka, niby wychowanie, rodzice, rodzina, ale nagle mamy jakiegos 'asa' z dobrego domu, a tu koledze noz w plecy, w doslownym tego slowa znaczeniu. i co powoduje, ze jestesmy jacy jestesmy? Ze ja w muzyce house czy techno slysze tylko umcyk, umcyk, a inni wpadaja w trans? co tak naprawde ksztaltuje to co lubimy? My sami, pewnie, ale jak to znalezc, skoro nikt nam nie pokaze. metoda prob i bledow, na to ja sie zdaje, wybieram film, czase mjest o niczym, ale i tak mi sie podoba. chcialabym miec tak ogromny horyzont myslowy, aby ogarnac przekaz sztuki wspolczesnej, teatru zwlaszcza.Dlaczego sie przyjelo, ze po studiach to do opery, teatru, a po zawodowce do kina na Szklana Pułapke? Kto jest za to odpowiedzialny i jakim prawem? Studia, mozna je odklepac i po operze, czy teatrze nie bedzie najmniejszego sensu,ale mozna tez szukac tego czegos. Czego pytam?Wyrwal mnie z tej mysli moj pies, ktory nagle na spacer musial pojsc, a ja podporzadkowana wlasciecielka pobieglam, cale szczescie wam powiem :PA i tak o formie troche, nie chce mi sie dusic (tak, tak w POZnaniu nie wciskamy, tylko dusimy) i polskich znaczkow nie bedzie, ale kontroluje za to ortografie, no nie moge patrzec na bledy, nie mowie, ze ja nie robie, ale sprawdzam i wtedy pisze, toz to okropne, te dysfunkcje wszystkie? Ja jakos nie pamietam, zeby to bylo za moich czasw, a moze sie nie interesowalam po prostu, bo uczennica bylam wzorowa :P. Nie bede tez pisala z wielkich liter Was i takich tam, nie, ze nie szanuje czytelnikow, ale z lenistwa czystego, takze z gory mowie. No wiadomo, ze z gory, bo wysoka jestem. ;PAle po tej krotkiej notce autobiograficznej czas wrocic do tematu, tylko jakiego, hmm? :PA o tych wszystkich czynnikach co nas ksztaltuje. dlaczego ludzie sa tak rozni, mamy tylko dwie plci, a tak rozne, zeby tego malo, nawet w obrebie jednego gatunku osobniki tak niewiadome. Zbior X i Y. I jak je polaczyc? O to pytanie na tegie glowy. Ale juz na kolejny odcinek.

1 komentarz:

  1. X i Y najlepiej połączyć na osi z tym, że każdy człowiek na poziomie trzyma się w pionie ;)

    OdpowiedzUsuń

"Nic tu­taj nie roz­prasza. Ani za­pach, ani wygląd, ani to, że
pier­si są zbyt małe. W sieci ob­raz siebie kreuje się słowa­mi.
Włas­ny­mi słowami"