niedziela, 10 lipca 2011

Moda na sukces

Temat jako tako nie moj, az tak bardzo mnie nie ciekawi, ale skrobnac czasem mozna, bardziej mnie ta roznorodnosc interesuje. Czy faceci są az tak inni od kobiet? Maja penisa, feministki mowia, ze to nim mysla, ja jednak nie bede tak surowa w osadach, a i tak nawet nie uwazam :)To co, z gory pisze wg rady, czyli kobiecy punkt widzenia. Kobieta, kim ona naprawde jest? Mezczyzna, tylko z cyckami i pochwa? Czy nie? Stereotypy, to czego nie lubie najbardziej. Kobieta, ciepla, usluzna, a mezczyzna, ten twardy, ktory lzy nie uroni? Dlaczego tak zostalismy skonstruowani i wrzuceni do takich form, ja chce byc twarda w zyciu, a plakac na filmach, to ja chce jezdzic szybko samochodem, a facet niech ugotuje mi kolacje i siedzi jako pasazer w aucie. Nie pasuje pewnie, ja mam to gdzies.A z dolu, czyli co mysli facet? Ze zyjemy tylko zakupami, kolorami pomadki i komediami romantycznymi, otoz nie. JA np. lubie sobie kielicha wychylic, dzwignac jakiegos mebla, bez obawy czy mi sie paznokiec nie zlamie, bo on odrosnie oczywiscie.Czy jest tak, ze faceci boja sie kobiet, ktore sa 'same sobie panem', facet jest dodatkiem? Ale czy to taki zly pomysl, kazdy z nas ma swoje zycie, razem czasem tam cos robimy, czasem dluzej, czasem krocej, ale nie mamy siebie na wylacznosc. Czy myslicie, ze tak sie nie da?Dlaczego nasz facet nie moze byc jak nasza przyjaciolka? Dlaczego on musi byc tak rozny od niej. Ha, moze to alternatywa i przyjaciolka na faceta, tez zawsze cos :DCiezko chyba pisac o sprawach X i Y, bo tak naprawde to juz zostalo opisane miliony razy, wiec moze to jednak nie kierunek dla mnie? Wszystko przez cos lub kogos, kto to wszystko tam wymyslil, bo chyba poczatek tych roli wzial, sie z tego, ze kobieta rodzi dziecko i wiadomo ona potem sie opiekuje, karmi. A tak wtracajac do tematu karmienia, ostatnio obejrzalam Essential Killing, film, jak dla mnie nudny, jakoby BEAR GRYLLS w otoczce fabularnej, ale za film nadrabia wlasnie ta scena, kiedy Talib przysysa sie do piersi akurat karmiacej kobiety, petarda powiem wam.To byl taki nawias, ale wracajac jakby bylo jakby faceci rodzili tez dzieci? Byloby latwiej wtedy, jedno dziecko ja urodze, drugie facet i jest sprawiedliwie. Ale tak nie jest i nie bedzie jak w Juniorze, tylko Arnold Schwarzenegger mogl urodzic!!! xDBylo z gory, z dolu, ale jakos nie czuje tego.A powiedzcie mi blogerzy, czy nie ma sie takiej checi, jak juz sie dluzej pisze, i jest ktos kto widac regularnie czyta posty, komentuje to nie ma ochoty sie z nim naprawde spotkac?

2 komentarze:

"Nic tu­taj nie roz­prasza. Ani za­pach, ani wygląd, ani to, że
pier­si są zbyt małe. W sieci ob­raz siebie kreuje się słowa­mi.
Włas­ny­mi słowami"