niedziela, 13 maja 2012

Zaskoczenie

Wezmę Cie z zaskoczenia, tuż obok się zjawię.
Niespodziewanie.
Nie-spodzianka.
Mała rzecz, całkiem zwykła.
Zwyczajni, niezwyczajni.
Ja nad, czy pod?
Wielkie oczy lub uśmiech szczery objawem niezamierzonym bywają zjawiska tego
Ja obok stojąc, sprawy sobie nie zdając, w nieświadomości żyjąc
Nie wiem. Czy robić tak powinnam, czy zaprzestać, na wieki zamilknąć.
Zakazać radości sprawiać.
Kiedy ja lubię, jednym przedmiotem uśmiechnąć Cię, pokazać, ze niematerialny wymiar ma świat, lecz z zaskoczenia ujęty, ten właśnie mały przedmiot, całkiem nieoczekiwany, nieprzewidywany.
Bo niezbadane są drogi moje....


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Nic tu­taj nie roz­prasza. Ani za­pach, ani wygląd, ani to, że
pier­si są zbyt małe. W sieci ob­raz siebie kreuje się słowa­mi.
Włas­ny­mi słowami"