sobota, 10 marca 2012

Nie

Nie nie i nie.
Nie będę się prężyć, bo tak trzeba. Nie zrobię obiadu, bo tak wypada. Zrobię, bo chcę. Od teraz tylko ja. Egocentryczna, introwertyczna, egoistyczna Ja. Żadnego pożytku ze świata, jeśli nie mam siebie.
Mam. Patrzę na siebie i nie rozumiem, widzę w lustrze kogoś, nie pięknego, głupiego.
Nie chcę po prostu się dopasować, to nie świat jest pokręcony, to ja chcę czegoś innego. Czas znaleźć odpowiedź w sobie. Właśnie w taki sposób. Robić wszystko dla siebie. Nosić biżuterię dla siebie, bo lubię. Ubrać buty na obcasie, aby się sprawdzić. Być nad, aby obliczyć ile mi jeszcze potrzeba. Nie będę szaleć, tylko robić to co chcę i tylko dla siebie, w sumie myślałam, że tak było, ale nie jestem pewna. Dziś już jestem. Układam zdania siedząc wśród innych, wracam i chcę to zapisać. Potem otworzyć i pamiętać, Tak napisałam, to tak musi być. Nie kłamię, nie koloruję, tak czuję. nie jestem ideałem, nie chcę nim być, jednak szukam swojego wyzwolonego imienia, chcę żeby monika nie była kolejną moniką, tylko żeby miała to, na co zasługuje, to co sobie wymyśliła, obmyśliła. Pragnę żyć dla siebie,a nie dla konwenansów.
Tak, chcę być tą złą.
Tak chcę mieć starszego.
Tak chcę mieć młodszego.
Nie chcę, bo muszę.
Nie chcę, bo trzeba.
nie.nie i nie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Nic tu­taj nie roz­prasza. Ani za­pach, ani wygląd, ani to, że
pier­si są zbyt małe. W sieci ob­raz siebie kreuje się słowa­mi.
Włas­ny­mi słowami"