niedziela, 19 lutego 2012

Kropka


Wstyd mi za siebie za moje głupie myśli nieprzemyślane zdania Jestem nieustannie głodna nowych doznań Poznań miasto doznań chyba nie dla mnie już Wkomponowuję się w teorię słodkiej cytryny słodko gorzkiego smaku mojej egzystencji Są momenty cudowne ale są też te przerażające Miłość to reakcja chemiczna to prawda Mózg może się zakochać na najdłużej cztery lata ale przeważnie to osiemnaście miesięcy Zakochanie pobudza neuropeptydy jak narkotyki Zakochanie odurza te same obszary mózgu co marihuana czy amfetamina Podstawowe ośrodki nerwowe nie funkcjonują poprawnie nawet wzrok czyli miłość jest jednak ślepa Kulturowy regres zatarły się ideały priorytety jeśli chcesz się rozwijać musisz poczuć w sobie chęć poznania Mam siniaki na ciele a co się dzieje wewnątrz jak wyglądają obolałe dusze Dlaczego mówimy że ktoś ma dobre serce przecież to tylko organ taki sam u całego rodzaju ludzkiego on musi być identyczny to musi być bzdura Emocje są zapisane w mózgu to jak działają i pobudzają określone jego części czyli jest to cechą ludzką odczuwanie Dlaczego ja tego nie widzę Intensywność moich obserwacji coraz częściej prowadzi do mizantropii Dziś twoją klasę określa duszący zapach perfum a nie twoje wnętrze Zatarta wrażliwość Jestem młoda a czuję się tak staro obserwując moich rówieśników jakbym była miliony lat świetlnych przed nimi a może za nimi Może Ktoś spłatał mi figla i wrzucił nie w te czasy Tak to się dzieje z uwięzionymi duszami nieustannie szukają odpowiedzi Może to wszystko złagodzi Louis Armstrong podobno słuchanie go o poranku zdecydowanie wprowadza w lepszy nastrój Spróbuję.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Nic tu­taj nie roz­prasza. Ani za­pach, ani wygląd, ani to, że
pier­si są zbyt małe. W sieci ob­raz siebie kreuje się słowa­mi.
Włas­ny­mi słowami"