piątek, 8 czerwca 2012

erło

mamy erło. mamy poznań, miasto doznań. mamy kibiców. od święta.
 ogarnięty szałem tłum. jest unikatowo. jest polsko.
 jest troche przyjaznie. troche groźnie ze strony dresów.
jest ciekawie. jest tak multikulti. są irlanczycy. moi ulubieńcy. nie wiem dlaczego.
 są tłumy. jest piwo.

każdy jest kibicem tylko przez tę chwilę.
wszystko na ostatni moment. lotnisko, dworzec, ałtostrada, Kaponiera. ale sie udało.
Jest gościnnie. jak na Polaków przystało.
Jest po prostu zaraźliwie.
Jest tłoczno, głośno. Jest....
chodźcie.

2 komentarze:

  1. Idziemy. Na piwo za 20 złotych, w tłum spoconych i wygłodniałych - prawdziwych mężczyzn.

    OdpowiedzUsuń
  2. mrrrrau, kotku!
    tygryski lubią spocone kotki, zwłaszcza te bogate, ocierające się o spoconych mężczyzn - smakują jak kurczak :)
    byłem dzisiaj na starym rynku i jestem zachwycony tą różnorodnością, kolorowością, tą radością, i tylko w gardle stają mi ością te wszystkie marudy, które nie doceniają tego co się dzieje na naszych ulicach, a wierzcie mi, są tacy! :)))
    ale mi fajny komentarz wyszedł, ja pier...:)
    dobranoc, gdziekolwiek jesteś

    OdpowiedzUsuń

"Nic tu­taj nie roz­prasza. Ani za­pach, ani wygląd, ani to, że
pier­si są zbyt małe. W sieci ob­raz siebie kreuje się słowa­mi.
Włas­ny­mi słowami"