niedziela, 16 października 2011

Kultowe spodnie sunshine.



Spodnie z tematu, to nic innego jak jedna z bardziej osobliwych rzeczy, które mi się trafiły, już nawet nie pamiętam skąd, ale pewnie urzekły mnie. Długość ¾, kolor słoneczny i najważniejsze! brokatowy  napis ‘sunshine’ na  4literach! Ich przeznaczenie to wszelkie prace remontowe! Ten weekend minął pod takim hasłem.
Zastanawiałam się czy kobiety robią takie rzeczy? Remonty, skręcają meble, malują czy zrywają tapety. Doprawdy nie wiem. Ja mam wiernego kompana remontowego (osobnik żeński), z którym tyle śrubek nawkręcałam… Ale czy to tylko męskie zajęcie? Czy bycie zaradną w różnych sytuacjach, czasem tych ‘męskich’ dyskwalifikuje mnie z bycia ‘prawdziwą kobietą’? Dla mnie to oczywiste, że nie. Może powodem jest mój ojciec pracujący w branży budowlanej i przy wszelkich remontach zapominał, iż nie jestem Synem, nie wiem. Ale ja lubię tak się po prostu zmęczyć, napracować dłońmi, które na co dzień zajmują się czymś innym. A potem zobaczyć efekt.
Czy studia zabraniają pracy fizycznej? Wielu wychodzi z takiego założenia. A dziś nastały takie czasy, że magistrem może być każdy, a pracować się nie chce, bo po co. Nie dziwię się, że mamy taką sytuację na rynku, ale to już inna sprawa…
Przyjęło się, nie wiadomo skąd, że praca fizyczna jest dla gorszych, ale nikt z tych siedzących za biurkiem nie pomyśli, jak ciężka jest ich praca i patrzą z góry, bo płacą.
Czasem zdarzają się takie imprezy, że wolę siedzieć z facetami i z nimi spędzić czas. Faceci mają lepsze tematy do rozmów J, oczywiście niektórzy. Bardziej bawi mnie słuchanie o motoryzacji, niż o nowej kolekcji z Zary czy nowym błyszczyku Rimmela. Nie jestem znów jakąś chłopczycą, ale czasem warto wzbogacić się o męski punkt widzenia i uciec od stołu pełnego Reddsów i wypić porządnego drinka.
Czy faceci boją się kobiet, które potrafią wbić gwoździa bez obawy o złamanie paznokcia; takich, które umorusają się od stóp do włosów malując korytarz, bo wiecie trochę nieskoordynowane ruchy to my mamy. A może faceci lubią być na każdy telefon, lubią czuć się tacy mocni, tacy pomocni. Nie wiem.
Remontowi musi towarzyszyć radio i mnóstwo tematów do rozmów. Dziś to wszystko było, więc początek udany!

2 komentarze:

  1. ...tak, faceci boją się takich Kobiet... tak, faceci uwielbiają być pomocni ;)

    PS. Wyobraź sobie moja droga, że ja na budowę kupiłem sobie specjalne radio za 130 Euro ! wiem jestem walnięty ale sama zobacz

    http://www.google.com/imgres?q=radio+makita&hl=pl&client=firefox-a&hs=p4u&sa=X&rls=org.mozilla:pl:official&biw=1280&bih=697&tbm=isch&prmd=imvns&tbnid=z1avPzwj0qmP4M:&imgrefurl=http://www.nokaut.pl/pozostale-narzedzia/makita-radio-akumulatorowe-bmr100.html&docid=QgMx5Z9dx44qNM&imgurl=http://nokautimg2.pl/p-aa-56-aa5644026f3e9d2e10518743e3b8cb21500x500/makita-radio-akumulatorowe-bmr100.jpg&w=500&h=500&ei=fqOiToyuC5DysgafnIztCQ&zoom=1&iact=hc&vpx=1014&vpy=344&dur=891&hovh=225&hovw=225&tx=171&ty=94&sig=109875174613669660714&page=2&tbnh=142&tbnw=141&start=17&ndsp=18&ved=1t:429,r:5,s:17

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurwa. TO jak enigma wygląda. Zero wdzięku, mam nadzieję, że dźwięk chociaż nadrabia. Wiem, budowlane!
    Ale czego tu się bać? Narzekacie, na kobiety, że o każdą pierdołę dzwonimy, ciągle coś, a kiedy same to robimy to już się nie podoba? Zawsze musicie być na górze xD. Tak naprawdę tyle się mówi o równej pozycji w związkach, ale to wy chcecie być tymi co wszystko trzymają w garści. Wiem, że to jest utarty stereotyp od wieków, od człowieka pierwotnego...ale czasy się zmieniają, może i pora na zmianę toku myślenia...? ;]

    OdpowiedzUsuń

"Nic tu­taj nie roz­prasza. Ani za­pach, ani wygląd, ani to, że
pier­si są zbyt małe. W sieci ob­raz siebie kreuje się słowa­mi.
Włas­ny­mi słowami"