niedziela, 6 października 2013

niebieski

niebieskie oczy są takie popularne. większość z nas rodzi się z takim kolorem tęczówki.
niektóre niebieskie są puste, są zwykłe, z daleka mówią 'spierdalaj ode mnie'.
Są niebieskie, które intrygują.
są niebieskie, które podniecają.
są błękity, które pozwalają odlecieć. są granaty, które straszą swoją potęgą.
http://www.filmweb.pl/Granatowy.Prawie.Czarny/descs


jest niebo.
jest morze.
duet niewidzialnie niebieski.

jest niebieska muzyka.
jest niebieski zapach. choć dziś niebieski zapach to najpopularniejszy w unii europejskiej wersacze for men. taki niebieski, którego jak jest za dużo to mdli i cały czar pryska.
jest też taki niebieski, który czujesz, widzisz i wiesz - 'zgrzeszę'.
są też jeansy.
niebieski, który jest zimny i biczuje dobre czerwone serca, kiedy Ty chcesz podarować odrobinę błękitu, aby przełamać szarość.
zostanie ci niebieska pustka. a ton ciemniejsze będzie rozczarowanie.

i te niebieskie litery i głoski, które tak długo zostają w głowie. to czasem niebieska sól posypująca rany. boli intensywnie, lecz krótko. potem pieprzę i odwracam uwagę.

niebieskie migdały.

niebieski jest egoizm i narcyzm <- ogrzeję go i wprowadzę kolektywny egoizm - coś dobrego dla kogoś, co MI pozwoli poczuć się błękitniej, przejść na cieplejszą paletę barw.
każdy kolor ma ogromny wachlarz odcieni, jednak niebieskie, wszystkie niebieskie świata są kluczem do krainy czarów, gdzie już nie ma Alicji, są marzenia, są nieba i burze, sztormy i spokojne dryfowanie. wszystko jest harmonią, po ciemnej nocy nastaje błękitny dzień i nikt nie ma prawa go zabrać. nie teraz i nie MI. i tak nie oddam. ochłodzona niebieskimi przypływami i odpływami z różnych stron, ogrzana turkusem morza, rozpalona i napełniona mocą. powracam. staje naprzeciwko i krzyczę głośno. już się nie boję. barwa jest tylko wrażeniem, a ja jestem prawdą i fikcją.




4 komentarze:

  1. Niebieski to często kwestia percepcji. Taka jedna powiedziała, że moje oczy są zimne. Ależ to chłodne dziewczę było!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak napisałam barwa to tylko wrażenie, a co ono z nami zrobi nigdy nie wiemy. Zimne oczy powiadasz, zimna dziewucha-wrazenie? A moze percepcja?

      Usuń
  2. Ani wrażenie, ani percepcja. Gra słów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przynajmniej się nie poparzyłeś ;)

    OdpowiedzUsuń

"Nic tu­taj nie roz­prasza. Ani za­pach, ani wygląd, ani to, że
pier­si są zbyt małe. W sieci ob­raz siebie kreuje się słowa­mi.
Włas­ny­mi słowami"