środa, 19 grudnia 2012

monizm

Jedna ręka niepodlegająca kontroli.
No chyba, że tej drugiej, bo jak jedna ręka może żyć bez drugiej?
Jedna, jedyna ręka sama rządzić nie może.(?)
Jeśli coś z natury jest parzyste to w parze tworzy całość. Gdy zabierze się połowę, sukces będzie połowiczny.

już niedługo skończy się świat, za 2 dni.

PS Nie zapomnijcie kupić Panu Bogu prezentu, w końcu to jego urodziny, Boże Narodzenie.

Drogi Panie Boże,
Co chciałbyś dostać pod choinkę? W sumie nie wiem, czy masz tam w niebie choinkę, bo chyba królujesz w niebie, prawda, czy gdzie masz siedzibę? W NASA?
Może chciałbyś nowego Maca?
A mówisz, że już masz.
To poczekaj, pomyślę.
<myśli>
Wiem, może elegancką koszulę? Przydałaby Ci się, wyglądałbyś seksownie, aż Maryja zawiesiłaby oko, a wiem, Maryja nie do tknięcia, ale za to może Małgorzacie byś się spodobał? Możesz przecież na swoje urodziny zaprosić kogo chcesz, nawet piekielnych gości. No naprawdę możesz.
Ale jeszcze chyba coś, bo sama koszula? W końcu jesteś Panem Bogiem. Moglibyśmy przejść na Ty? Ile możesz Panować.
-Monika
- Bóg
Miło mi.
Teraz to co ja mam Tobie podarować?
No dalej, przecież powinieneś powiedzieć, nic mi nie potrzeba, nie trudź się. Ale nic nie słyszę. Czyli chcesz prezent. Może książkę? Mam biografię Micka Jaggera, niezła, chcesz? Mówisz, że wolisz audiobooki, bo masz nowego ipoda i słuchawki Dr Dre, to pewnie chcesz dobry bauns, co? Przyznaj się, lubisz po niebie sobie pohulać, co? To poszukam dla Ciebie czegoś odlotowego. Jakbyś znów był młody. A Ty przecież wciąż jesteś młody, prawda?

Ale wiesz, chciałabym coś specjalnego Tobie podarować, prezent ode mnie dla Ciebie.
Cooo? Cn???
No przestań <zawstydzona>

Może jednak już wiem.
Podaruję kawałek mnie. Może rękę, może nerkę, a może pomysł.
Albo będę  po prostu do usług.



3 komentarze:

  1. biografię Micka Jaggera chcesz podarować komuś, kto sam mu ją ułożył? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale niech pozna styl pisania autora!

    OdpowiedzUsuń
  3. A no tak...faktycznie, bo nie zna :) Mógłby wtedy powiedzieć, synu, Sam ciebie nie poznaję. A i Ch. Bukowski mi się przypomniał : "bo jak powiedział Bóg. zakładając nogę na nogę - widzę, że stworzyłem tak wielu poetów, lecz tak niewiele poezji". Nie każdy wykorzystuje swoje sznase i zdolności, oj nie każdy.

    OdpowiedzUsuń

"Nic tu­taj nie roz­prasza. Ani za­pach, ani wygląd, ani to, że
pier­si są zbyt małe. W sieci ob­raz siebie kreuje się słowa­mi.
Włas­ny­mi słowami"