piątek, 21 września 2012

bezwładnie.


My heart is beating in a different way
Been gone such a long time and I feel the same
My heart is beating in a different way
Been gone such a long time



do nikogo nie należę
niezależnie kroczę, poruszam się
jest jedna siła, która mnie trzyma na Ziemi, czy chcę czy nie.
grawitacja.

jestem tak samolubna, że nawet samotność chcę mieć tylko dla siebie.
chcę bezwiednie patrzeć i widzieć.
słuchać i słyszeć.
nie myśleć.

uczę się. uśmiecham.
dławię się.

jestem.
niewidocznym kablem się porozumiewam ze światem. dziwna zbieżność.
czy zbieżność jest jakimś znakiem? może.
czy to jest tak proste. tu i tam i wyobraźnia na poziomie +500?

dostałam darmowy bilet do pociągu zwanego życiem. pojedynczy?
szukam ósmego pasażera Nostromo.
jadę osobowym, z przystankami, a może chciałabym ekspresem, szybko do celu.

ale 'nie jest tak źle, nie jest tak źle, ciemność służy do przykrycia jasnych życia'

czarną kawę rozjaśnia mleko.
chore słowa rozjaśnia rozmowa.
złość niweluje muzyka.
mądrość panuje nad głupotą.

a i na Ciebie przyjdzie pora, w momencie kiedy o tym nie myślisz, nie spodziewasz się.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Nic tu­taj nie roz­prasza. Ani za­pach, ani wygląd, ani to, że
pier­si są zbyt małe. W sieci ob­raz siebie kreuje się słowa­mi.
Włas­ny­mi słowami"