środa, 10 października 2012

litera

jedna litera nie znaczy tak naprawdę nic. jeden wyraz może zmienić wszystko.
chcę, tak, kocham, nienawidzę, tęsknię, bądź, spierdalaj, przytul, mocniej, nie, teraz, później, rok, razem, osobno, wszyscy, opinia, osąd, oczy, słyszę, głucha, niedefiniowalna, niedojrzała, mściwa, chętna, zawsze, nigdy, dam, pozwolę, pojadę, wrócę, przepadnę, wykreślę, posłucham, usłyszę, porozmawiam, napiszę.

ciąg znaków zupełnie przypadkowo wpadających z mojej głowy do moich dłoni. a może nie przypadkowo?

Gonię, skaczę, przewracam, przeklinam, buduję, niszczę, palę, trzeźwieję, kłamię, prawda, ogień, woda, podobieństwo, powrót, wyjazd, chęć, marzenie, książka, muzyka, CISZA.

Nie słyszeć ciszy, to wcale nie znaczy być głuchym. Czy można ją napisać? Można coś o Niej opowiedzieć, można się z niej śmiać? Ona mówi tyloma słowami, a nikt nie umie jej odpowiedzieć, być z Nią, wodzić na pokuszenie.

Popełniam każdy wpis w innym stanie skupienia, w innej literze mojego Ja.

Wyrozumiałość, cierpliwość, przyjaźń, nienawiść, bliskość, chęć, poznanie, pokusa, pokuszenie, nieśmiałość, nikt, nigdy, ja.

Pomieszana, nienormalna, ja, ład, porządek, nieskładnie, nieładnie, prawdziwie.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Nic tu­taj nie roz­prasza. Ani za­pach, ani wygląd, ani to, że
pier­si są zbyt małe. W sieci ob­raz siebie kreuje się słowa­mi.
Włas­ny­mi słowami"