środa, 14 listopada 2012

proszę,przepraszam i dziękuję.

uczyli chyba, że to magiczne słowa.
nauczyli.

jednak wyrazy te są jak język chiński - tak samo napisane a potrafią brzmieć inaczej.
kto powie, jakiego użyje tonu, gestu.
powie czy napisze?
też stanowi różnicę.

Mgła straszna. W myślach, mowie i uczynkach.
Ograniczenie czasu. Kajdanki?
Przepraszam.

Podziękuj!
Dziekuje. Jade do innego kraju, napawam sie podroza, inna kuchnia ("powiedz mi co jesz, jak jesz, a powiem Ci jakim jestes czlowiekiem") inne wszystko.
Kazde slowo moze byc rozumiane inaczej, inny humor. Humor to tak naprawde miara inteligencji drugiego czlowieka, powie wszystko, pokaze dystans do swiata i samego siebie.

Nigdy(podobno nigdy nie mow nigdy) nie przeprosze, ze zyje. Przyspiesze jak czardasz w kolejnych taktach, Ty przyspieszysz pieprzac mnie jak Konstytucje.

Wypijajac kolejny kieliszek, prowadzac small talk o sile podrozy i poznawaniu swiata empirycznie, zachwycajac sie chwila, wybiegajac w przyszlosc odbiegam umyslem od plastiku, od
Wyscigu. Ide, bo chce, pomagam, bo nie oczekuje niczego w zamian.

Jak tylko wroce powstanie Manifesto. Zobaczycie, uslyszycie. Nie wiem czy to nie bedziee koniec. koniec
mnie tutaj. W tych postach powiedzialam wszystko chyba. Chcesz sprawdzic-napisz, zadzwon, zrob cokolwiek, nie boj sie teatru, ktory odegram, badz odwazym czlowiekiem.

Zycze tego Tobie i sobie.
Tylko czy ja umiem? Jestem tchorzem.

5 komentarzy:

  1. Ej....jaki koniec...a kogo ja będę czytać??
    Lubię to jak piszesz i to o czym piszesz.
    W tym są prawdziwe emocje!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie mów nigdy. Nie wiem, nie grożę, ale też nie obiecuję. Zreszta takich jak ja jest na pęczki, tylko trzeba ich po prostu znaleźć.

      Usuń
    2. Może i na pęczki :) ale żeby znaleźć trzeba szukać, a ja nie szukam...
      I mam nadzieję że nie przestaniesz pisać.

      Usuń
  2. mamona, a skąd ci przyszło do głowy kończyć? i tak nie skończysz, bo czujesz potrzebę pisania, ale ciekawi mnie skąd w ogóle taka myśl ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. a jak skończę to tylko zrobi Ci się głupio i po co Ci to? nie szalej ze słowami i potrzebami.

    OdpowiedzUsuń

"Nic tu­taj nie roz­prasza. Ani za­pach, ani wygląd, ani to, że
pier­si są zbyt małe. W sieci ob­raz siebie kreuje się słowa­mi.
Włas­ny­mi słowami"