wtorek, 24 lutego 2015

powódź*

jeżeli gardła nie zatyka wielka kropla łez
jeżeli
to to jest szczęście?
jeżeli uśmiechasz się
jeżeli
to to jest radość?
jeżeli dzielisz się na dwa
to to jest niesprawiedliwość?
jeżeli w głowie masz niewypowiedziane przekleństwa
jeżeli na języku są już
to co wtedy?
czas mija. a mnie nic nie minęło. ominęło.
jedno "o".
nie skacz za mną w ogień. i tak będzie piekło.
szóstym zmysłem szukam ósmego cudu mego życia.

to jest spadek, przypadek?
nie to przepadek.
przepadliśmy.
gdzieś i pocoś.

jeśli nie ma rozwiązania dla danego denata (problemu), to znaczy, że nie jest on problemem.taka natura rzeczy. przyczyna i skutek. tak chciałabym funkcjonować zero-jeden. bez przecinków i połówek.


toniemy.
to nie my.

*na pokuszenie i z(a)baw mnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Nic tu­taj nie roz­prasza. Ani za­pach, ani wygląd, ani to, że
pier­si są zbyt małe. W sieci ob­raz siebie kreuje się słowa­mi.
Włas­ny­mi słowami"